2018-10-25 14:40:38

Nastup naših učenika na 26. Međunarodnom znanstveno stručnom skupu u Vodicama

U petak, 19. listopada učenici Antonio Jozić (8.f) i Lovre Barić (8.d) uz mentorstvo predmetne učiteljice Nade Nekić nastupili su u programu svečanog otvorenja 26. znanstveno stručnog skupa profesora njemačkog jezika koji se ove godine održao u Vodicama u hotelu Imperial Park, a trajao je do 21. listopada. Antonio je bio voditelj priredbe i učeničkog programa, a Lovre Barić nastupio je literarnim tekstom o nogometu za kojeg je prije nekoliko godina dobio nagradu Austrijske knjižnice „Dr. Alois Mock“. Svojim nastupom, znanjem njemačkog jezika i jezičnim kompetencijama oduševili su mnoge sudionike i uzvanike svečanog otvorenja te na taj način uspješno prezentirali svoju školu i grad Zadar.

    Stručni skup već niz godina organizira KDV- Društvo učitelja i profesora njemačkog jezika u suradnji s Agencijom za odgoj i obrazovanje, Goethe Institutom i Austrijskim kulturnim forumom. Tema ovogodišnjeg skupa bila je:

Nastavnici od predškolske do visokoškolske razine kao ključan čimbenik uspješne nastave njemačkog jezika

      Znanstvena istraživanja kao i nastavna praksa govore u prilogu činjenici da je zadovoljan i kompetentan nastavnik ključ nastavnog procesa. Suvremeni nastavni materijali nisu dostatni, ako nastavnik nema potrebne metodičko-didaktičke i komunikacijske kompetencije za uspješnu koordinaciju nastavnog procesa. Stoga su osnovne teme ovogodišnjeg skupa: temeljne odrednice preddiplomskog, diplomskog i cjeloživotnog obrazovanja nastavnika, motivacija i zadovoljstvo nastavnika, jačanje jezičnih kompetencija nastavnika, komunikacijske kompetencije u nastavi te upravljanje razrednim ozračjem i rješavanje konflikata.

U zanimljivim radionicama učitelji su se pozabavili pitanjima uspješnog poučavanja/učenja njemačkog jezika: 

Kako uravnoteženo poticati razvoj svih jezičnih vještina? Kako uspješno razvijati svaku od pojedinih jezičnih vještina? Koji su izvori jezičnog inputa (unosa) prihvatljivi učenicima digitalnog doba i kako ih obrađivati? Kako povezati znanja materinskoga i stranog jezika? Kako povezati nastavne ciljeve sa zahtjevima izvannastavnog okruženja i potrebama tržišta rada?

Predstavljanje pozitivnih iskustava (projekti, aktivnosti promoviranja njemačkog jezika, mogućnosti stručnog usavršavanja, međunarodna i međuinstitucionalna suradnja, dodatni nastavni materijali i sl.) ove je godine bilo moguće u sklopu „izložbe primjera dobre prakse“ (Markt der Möglichkeiten).

 

 


Osnovna škola Šime Budinića Zadar