Aktivnosti u sklopu projekta “Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj”

Autor: Nina Glavan

Učenje Hrvatskog jezika inojezičnih učenika

Našu školu pohađaju inojezični učenici koji potječu iz različitih država, pa čak i kontinenata. Podrijetlom su iz Venezuele, Albanije, Bosne i Hercegovine, Njemačke, Sirije, SAD, Ukrajine….

U sklopu projekta   “Podrška djeci i obiteljima u migracijama u procesu zaštite i integracije u Hrvatskoj” u koji je uključena OŠ Šime Budinića, (a provode ga zajednički UNICEF i Švicarsko državno tajništvo za migracije), u školi se održava aktivnost – Učenje Hrvatskog jezika za inojezične učenike. Sa zainteresiranim inojezičnim učenicima se provodi individualan rad kako bi se u potpunosti prilagodili potrebama pojedinih učenika, a provode ga profesorice hrvatskog jezika Silvana Rados i Katja Kožul.

 Susreti i druženja s inojezičnim učenicima te suradnja s roditeljima

Osim učenja jezika, provele su se i   društvene aktivnosti s ciljem poboljšanja socijalnih vještina inojezičnih učenika i njihove socijalizacije, poput sudjelovanja u zajedničkoj radionici na temu crtanja grafita u Gradskoj knjižnici Zadar i odlazak u posjet Centru za mlade Zadar.  Također,  inojezični učenici su prezentirali hrvatskim učenicima i učiteljima svoje države iz kojih potječu. Održan je i roditeljski sastanak s roditeljima  inojezičnih učenika radi poboljšanja međusobne suradnje. Ponuđeno im je i učenje hrvatskog jezika,  do sada su održana tri susreta.

Pročitajte još

Skip to content